• 1398/02/31 - 09:58
  • تعداد بازدید : 491
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دامپزشکی ساوجبلاغ روند صدور دفترچه دامداری را تسریع کرد

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ، بازرسان واحد نظارت و بهداشت عمومی این اداره با هماهنگی های لازم انجام شده با دکتر حسین زاده رییس اداره و با بررسی دقیق موانع و مشکلات صدور دفترچه برای دامداران، برنامه ای بمنظور تسریع این روند تدوین کرده اند.

مهندس بذرفروش مسئول واحد نظارت و بهداشت عمومی دامپزشکی ساوجبلاغ با بیان اینکه سال 98 سال رونق تولید نامگذاری شده است و دکتر حسین زاده تاکید بر محوریت شعار سال دارند اظهار کرد؛ برنامه هایی در راستای پیشبرد مناسب تر رونق تولید در دستور کار داریم و دستورالعمل تسریع صدور دفترچه های دامداری یکی ازبرنامه هایی است که در راستای رونق تولید و رفاه حال و تکریم ارباب رجوع تهیه و تدوین شده است. وی همچنین افزود طبق برنامه تدوین شده، روزهای سه شنبه کمیسیون بررسی پرونده های درخواست کنندگان دفترچه برگزار و روزهای پنجشنبه بازدید از محل دامداری ها انجام می شود.                                                                

       دکتر حسین زاده ریس اداره دامپزشکی ساوجبلاغ در همین رابطه گفت:دامداران کوچک روستایی جهت استفاده از تسهیلات بانکی نیاز به دفترچه شناسنامه بهداشتی دام دارند ولیکن بدلیل کامل نبوده مستندات لازمه از قبیل مدارک احراز مالکیت محل، معمولا دچار مشکل میشوند. از این رو در راستای تسهیل امورات مربوطه، حل مشکلات دامداران اشاره شده وکمک به رونق تولیدات انها، دامپزشکی طی نشستهای چندی با دهیاران واداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، در اینخصوص چاره اندیشی نموده است. وی در ادامه از آقای شاهپوری دهیار روستای فشند بعلت تعامل خوب با دامپزشکی شهرستان، تشکر کرد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,ساوجبلاغ
  • کد خبر : 132650
کلمات کلیدی
لینک کوتاه